पर्दा भित्र !

 

 

दृश्य १.

 

उसको दायाँ हातको चोर औँलो र बुढी औँलोलाई

पिलासले निचोरिएको छ 

र बगेको रगत

औँलोको टुप्पोमा मसी बनेर थपक्क अडिएको छ

आलो, रातो धब्बा ‘पाइलट पेन’बाट

न्यायको शब्द बन्न निस्किएको विद्रोही प्रतित भै’रहेछ 

ऊ कवि रहेछ कि?

 

दृश्य २. 

 

उसको जिब्रोलाई स्क्रु-ड्राइभरमा उनिएको छ

र जिब्रोले अझै,बाक्लो र्याल चुहाईरहेको छ

र्याल– बग्दै बग्दै सेती’झैँ लाचारीको कुनातिर

लर्खराएर,मौन संवादको लेदोमा परिणत हुँदै छ 

निलो भएर सुन्निएको जिब्रो बुलन्द बोलीको

झ्याम्टा पिट्न उद्दत मुङ्ग्रो प्रतित भै’रहेछ

ऊ कवि रहेछ कि?

 

दृश्य ३. 

 

उसका आँखामा सेलोटेप बेरिएको छ

आजादीको अन्तिम पल मानेर हुनसक्छ

सुस्तरी झरेका छन् परेलाका एक जोडी र

नाकको थुम्कोमा विश्राम लिइरहेका छन् 

ऊ विलाशी जीवन र कोर्रा दर्शनका ठेलीमा

कुन अपराधीद्वारा कोचिएको हो?

 

उसले भोका नाङ्गालाई देखेको आरोपमा

उसले अधिकार र हक लेखेको आरोपमा

कोट्याएको आरोपमा सुकेर कत्ला बनेको

आदिवासीका मर्म

र उसले गाइदिएको हो यदि

खोला, झरना,हिमाल र गुराँसको गीत

लगाएको हो तिनैसँग अटुट प्रित

ति र त्यस्ता आरोपमा दण्ड लिइरहेको हो भने – 

ऊ कवि रहेछ कि?

 

दृश्य ४. 

 

विजय उत्सवमा माला भिरेर सीन्दुर यात्रामा

रमाईरहेको त्यो – व्यक्ति को रहेछ ?

अनि उसको हातमा त्यो पिलास जस्तो वस्तु के हो?

उसका बोलीमा स्क्रु-ड्राईभर जस्ता तिखा ध्वनि के हुन्?

उसको हृदयमा बेरिएको सेलोटेप जस्तो जिनिस के हो?

के उक्त व्यक्तिले सुनेन चित्कार?

पढेन मानवता र संस्कार?

खुट्याउन सकेन रामराज्यको खाका?

देखेन नाङ्गो गाउँ? बुझेन भोकको भाषा?

 

समाप्त,

 

म निज कैदीको अथवा कविको? रिहाईको पर्खाईमा छु 

उसले लेख्ने छ आफ्नै रगतले बनेको दाग रुपी आलो मसीले

— उक्त व्यक्ति,व्यक्ति नभएर व्यवस्था हो /

— उसको उत्सव,हर्षोउत्सव नभएर दण्डहिनता हो /

– ऊ सेवक नभएर शामन्ती हो /

– ऊ राज्य नभएर फगत लालचको मसिहा हो /

 

भविष्यका बाँकी दृश्यहरुमा,

उसले बगाउँने छ कोसीमा अरु र्याल र थुपार्ने छ

कर्णालीका भोक जस्तै अग्ला अग्ला शब्दका पहाड

ऊ पून: कैदी बन्न डराउने छैन 

ऊ कवि बन्न डराउँने छैन /

 

Leave a Comment